Reacties

Reacties 1 - 50 van 68

Naam Reactie Datum
Winny Nancy, J,J, en J wat heb ik genoten van jullie verhalen… 3 nov. '14
Theo Martin Hai Nancy en de 3 j's en een gigantische reis… 2 nov. '14
Alie ahhh...wat een prachtige plaatjes weer...!!!geniet… 2 nov. '14
Karen Die foto van de 3j's!!! Fantastisch :) 2 nov. '14
Carin Super Antilope Canyon. Je hebt prachtige foto's… 29 okt. '14
Carin Prachtig die foto's vanuit de heli van GC. 29 okt. '14
Rick dat is duidelijk babbel! 29 okt. '14
Inge Wat een wonderlijke wereld! 27 okt. '14
Danny Winters Mooi dat het dan toch zo verrassend is! Mooie foto's… 27 okt. '14
Danny Winters IK denk een aap helemaal van achter en in het midden… 27 okt. '14
Gerda oh wat mooi! 27 okt. '14
Alex jeetje het is echt daar fantasties zeg. 26 okt. '14
Klaasbeute wauw!!!!!!!!!! 26 okt. '14
Klaasbeute het blijft telkens weer genieten van de mooie foto's… 26 okt. '14
Alie Prachtig...hier word je wel even stil van zo mooi.... 26 okt. '14
Anja Prachtig hoor , geniet ervan xxx 26 okt. '14
Ineke iske Het ziet er nog steeds geweldig uit allemaal. Ik hoop… 25 okt. '14
Ellen Wat een aparte foto's, heel erg mooi! 24 okt. '14
Nancy Ja maar deze is live 23 okt. '14
Rick He die foto komt me bekend voor 23 okt. '14
Karen Wat ziet dat er allemaal prachtig uit! Ik wist niet… 22 okt. '14
Alie volgens mij een koeiekop......ha.ha 21 okt. '14
Klaas Beute Wat hebben jullie een geweldig mooie indrukwekkende… 20 okt. '14
Winny Heerlijk dat meegenieten en zoveel mooie foto's. 20 okt. '14
Alie Prachtig... wat een natuurschoon daar zeg...had ik… 20 okt. '14
Gerda wat mooi allemaal, kan me voorstellen dat jullie lekker… 20 okt. '14
Alex jeetje zeg wat een mooie belevenissen daar zeg geniet… 20 okt. '14
Alie leuk hoor....om zo met jullie mee te reizen.. en te… 19 okt. '14
Alie Wow...mooi hoor!!! 19 okt. '14
Alie ha,ha lekker jongens...dat wil bert ook wel!!! 19 okt. '14
André en Gea Wat een prachtige foto's, en wat een belevenis… 18 okt. '14
Karen Wat is de natuur daar mooi! En prachtige foto's!! 18 okt. '14
Anja Het wordt steeds mooier wauw , en wat een stoere auto… 18 okt. '14
Alie vind de auto waar jullie in reizen ook erg leuk hoor!!!geniet… 17 okt. '14
Alie Wow ..prachtig hoor !!! 17 okt. '14
Carin Ziet er goed uit. Herkenbare foto' s en steden… 17 okt. '14
Gerda Wat een mooie verhalen. Jullie genieten zo te lezen.… 17 okt. '14
Ineke iske Wat een fijne vakantie he geniet er maar van. Voor… 17 okt. '14
Mo wat een schatje 16 okt. '14
Ellen Wat een leuke belevenissen. Geniet er lekker van! 16 okt. '14
Rick Klinkt leuk! Ben benieuwd naar de foto's 16 okt. '14
Alex mooi hoor zeg en wat leuk om jullie belevenissen zo… 16 okt. '14
Danny Winters Mooie verhalen hoor! En nog steeds lekker weer zo… 16 okt. '14
Barry Wat een mooie belevenissen!! Geniet er nog lekker… 16 okt. '14
Barry Geen last van beren gehad hoop ik. Enneh, wel het… 16 okt. '14
Inge Zullen we ruilen? Heel veel plezier toegewenst! 15 okt. '14
Anja Wouw mooie foto,s geniet ervanmet z,n allen xxxx 15 okt. '14
Rick wow, mooi uitzicht!! 15 okt. '14
Karen Wat een fantastische reis!!! Heel veel plezier verder. 14 okt. '14
Danny Winters Mooie foto is dit! Deze komt zeker aan de muur te… 14 okt. '14

 1 2 Volgende »