Reacties
Reacties 1 - 50 van 68
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Winny | Nancy, J,J, en J wat heb ik genoten van jullie verhalen… | 3 nov. '14 |
| Theo Martin | Hai Nancy en de 3 j's en een gigantische reis… | 2 nov. '14 |
| Alie | ahhh...wat een prachtige plaatjes weer...!!!geniet… | 2 nov. '14 |
| Karen | Die foto van de 3j's!!! Fantastisch :) | 2 nov. '14 |
| Carin | Super Antilope Canyon. Je hebt prachtige foto's… | 29 okt. '14 |
| Carin | Prachtig die foto's vanuit de heli van GC. | 29 okt. '14 |
| Rick | dat is duidelijk babbel! | 29 okt. '14 |
| Inge | Wat een wonderlijke wereld! | 27 okt. '14 |
| Danny Winters | Mooi dat het dan toch zo verrassend is! Mooie foto's… | 27 okt. '14 |
| Danny Winters | IK denk een aap helemaal van achter en in het midden… | 27 okt. '14 |
| Gerda | oh wat mooi! | 27 okt. '14 |
| Alex | jeetje het is echt daar fantasties zeg. | 26 okt. '14 |
| Klaasbeute | wauw!!!!!!!!!! | 26 okt. '14 |
| Klaasbeute | het blijft telkens weer genieten van de mooie foto's… | 26 okt. '14 |
| Alie | Prachtig...hier word je wel even stil van zo mooi.... | 26 okt. '14 |
| Anja | Prachtig hoor , geniet ervan xxx | 26 okt. '14 |
| Ineke iske | Het ziet er nog steeds geweldig uit allemaal. Ik hoop… | 25 okt. '14 |
| Ellen | Wat een aparte foto's, heel erg mooi! | 24 okt. '14 |
| Nancy | Ja maar deze is live | 23 okt. '14 |
| Rick | He die foto komt me bekend voor | 23 okt. '14 |
| Karen | Wat ziet dat er allemaal prachtig uit! Ik wist niet… | 22 okt. '14 |
| Alie | volgens mij een koeiekop......ha.ha | 21 okt. '14 |
| Klaas Beute | Wat hebben jullie een geweldig mooie indrukwekkende… | 20 okt. '14 |
| Winny | Heerlijk dat meegenieten en zoveel mooie foto's. | 20 okt. '14 |
| Alie | Prachtig... wat een natuurschoon daar zeg...had ik… | 20 okt. '14 |
| Gerda | wat mooi allemaal, kan me voorstellen dat jullie lekker… | 20 okt. '14 |
| Alex | jeetje zeg wat een mooie belevenissen daar zeg geniet… | 20 okt. '14 |
| Alie | leuk hoor....om zo met jullie mee te reizen.. en te… | 19 okt. '14 |
| Alie | Wow...mooi hoor!!! | 19 okt. '14 |
| Alie | ha,ha lekker jongens...dat wil bert ook wel!!! | 19 okt. '14 |
| André en Gea | Wat een prachtige foto's, en wat een belevenis… | 18 okt. '14 |
| Karen | Wat is de natuur daar mooi! En prachtige foto's!! | 18 okt. '14 |
| Anja | Het wordt steeds mooier wauw , en wat een stoere auto… | 18 okt. '14 |
| Alie | vind de auto waar jullie in reizen ook erg leuk hoor!!!geniet… | 17 okt. '14 |
| Alie | Wow ..prachtig hoor !!! | 17 okt. '14 |
| Carin | Ziet er goed uit. Herkenbare foto' s en steden… | 17 okt. '14 |
| Gerda | Wat een mooie verhalen. Jullie genieten zo te lezen.… | 17 okt. '14 |
| Ineke iske | Wat een fijne vakantie he geniet er maar van. Voor… | 17 okt. '14 |
| Mo | wat een schatje | 16 okt. '14 |
| Ellen | Wat een leuke belevenissen. Geniet er lekker van! | 16 okt. '14 |
| Rick | Klinkt leuk! Ben benieuwd naar de foto's | 16 okt. '14 |
| Alex | mooi hoor zeg en wat leuk om jullie belevenissen zo… | 16 okt. '14 |
| Danny Winters | Mooie verhalen hoor! En nog steeds lekker weer zo… | 16 okt. '14 |
| Barry | Wat een mooie belevenissen!! Geniet er nog lekker… | 16 okt. '14 |
| Barry | Geen last van beren gehad hoop ik. Enneh, wel het… | 16 okt. '14 |
| Inge | Zullen we ruilen? Heel veel plezier toegewenst! | 15 okt. '14 |
| Anja | Wouw mooie foto,s geniet ervanmet z,n allen xxxx | 15 okt. '14 |
| Rick | wow, mooi uitzicht!! | 15 okt. '14 |
| Karen | Wat een fantastische reis!!! Heel veel plezier verder. | 14 okt. '14 |
| Danny Winters | Mooie foto is dit! Deze komt zeker aan de muur te… | 14 okt. '14 |
1 2 Volgende »

- Winny: Nancy, J,J, en J wat heb…
- Theo Martin: Hai Nancy en de 3 j's…
- Alie: ahhh...wat een prachtige…
- Karen: Die foto van de 3j's!!!…
- Carin: Super Antilope Canyon. Je…
Alle reacties »