Bijna....
2 oktober 2014
Nog een dikke week en dan......
Gaat onze trip naar Amerika van start!
Onze rondreis gaat dit keer door California, Nevada en Utah.
We hebben er weer heeel veeel zin in en willen we het liefst vandaag nog weg.
Maar wat in het vat zit verzuurt niet.
Zaterdag 11 oktober vliegen we om 10.10 uur nederlandse tijd richting de states!
Wij hopen dat jullie net zoveel plezier gaan beleven als wij met onze avonturen!
Alvast veel lees en kijkplezier!
Groetjes Nancy en de 3 J's

Ga jullie volgen! Have a nice day sir.
Have fun!
Een hele fijne vakantie in de states,
veel plezier en genieten...
xxxxx The-Ma