Bijna....

2 oktober 2014

Nog een dikke week en dan......

Gaat onze trip naar Amerika van start!

Onze rondreis gaat dit keer door California,  Nevada en Utah.

We hebben er weer heeel veeel zin in en willen we het liefst vandaag nog weg.

Maar wat in het vat zit verzuurt niet.

Zaterdag 11 oktober vliegen we om 10.10 uur nederlandse tijd richting de states!

Wij hopen dat jullie net zoveel plezier gaan beleven als wij met onze avonturen!

Alvast veel lees en kijkplezier!

Groetjes Nancy en de 3 J's

13 Reacties

  1. Danny Winters:
    2 oktober 2014
    Alvast veel plezier! ik ga jullie volgen.
  2. Cecille:
    2 oktober 2014
    Veel plezier en geniet ervan!!
  3. Klaas Beute:
    2 oktober 2014
    Hoi wereldreizigers. Ik zal ook deze keer jullie reis met veel belangstelling volgen. Maak er een mooie trip van, maar dat gaat vast en zeker gebeuren.
  4. Winny:
    2 oktober 2014
    Nog 9 nachtjes slapen. Wij (Ferry en ikke) wachten vol spanning af.
  5. Karen:
    2 oktober 2014
    Ik ga jullie met heel veel plezier volgen :)
  6. Ineke iske:
    3 oktober 2014
    nog even geduld en dan genieten maar!!!
  7. Barry:
    6 oktober 2014
    Nou nog een paar daagjes slapen dan is het zover!!
    Ga jullie volgen! Have a nice day sir.
  8. Alie:
    7 oktober 2014
    bijna: ben erg benieuwd naar jullie verslag kijk er naar uit!!!
  9. Gineke:
    9 oktober 2014
    Nog 2 nachtjes....en dan.....!
    Have fun!
  10. Winny:
    10 oktober 2014
    Super, ons grote meegenieten begint morgen. Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen.
  11. Theo Martin:
    10 oktober 2014
    Nancy en de 3 J's,
    Een hele fijne vakantie in de states,
    veel plezier en genieten...

    xxxxx The-Ma
  12. Joanna:
    13 oktober 2014
    Ga je reis volgen hier. Leuk dat je alles blogt met foto's. Super. geniet er van ! fijne reis.
  13. Carin:
    17 oktober 2014
    Ziet er goed uit. Herkenbare foto' s en steden langs zien komen. Geniet ze!!