Las Vegas
16 oktober 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten
Vandaag ontbeten aan de strip, een heerlijke breakfast burrito! Vervolgens de hele strip op en neer gelopen van de ene aaahhhhh naar de andere aaahhhh. Ook op de Stratosphere Tower geweest met licht en heeel veel lichtjes. Mooie show op Fremont van Bon Jovi gezien lucky us :-D. Verder spreken de foto's voor zich. Enjoy.

- Winny: Nancy, J,J, en J wat heb…
- Theo Martin: Hai Nancy en de 3 j's…
- Alie: ahhh...wat een prachtige…
- Karen: Die foto van de 3j's!!!…
- Carin: Super Antilope Canyon. Je…
Alle reacties »